niedziela, 23 grudnia 2012

Wesołych Świąt!


Moi kochani, na te Święta życzę Wam wszystkiego co sobie wymarzycie, przede wszystkim zdrowia, szczęścia, miłości, zorganizowania, szaleństwa, niezapomnianych wrażeń i samych przyjemnych rzeczy. Trochę smutków na pewno też się pojawi, ale potem łatwiej się cieszyć z drobnostek.

Pamiętajcie o tym, żeby na Święta życzyć nie tylko znajomym i bliskim, ale także sobie.
Ja sobie życzę:
- dostania się na wymarzone studia,
- zdania matury,
- zorganizowania,
- zdrowia,
- miłości tej która już jest,
- chęci do nauki,
- chęci do rozciągania (kiedyś wreszcie muszę zrobić ten głupi skłon),
- szczęścia!

Bardzo lubię czytać, jeśli Wy również zapraszam na mój profil na lubimyczytac.pl. Ostatnio założyłam także chcę listę. Póki co widnieje tam tylko książka od J.K. Rowling ;-)

Jeszcze raz Wesołych Świąt!

6 komentarzy:

  1. Ja nieoryginalnie powiem tylko: spełnienia tych wszystkich Twoich marzeń.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. oby spadająca gwiazdka spełniła Twoje marzenia - nawet te niewypowiedziane :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, właśnie! Czytałaś już Trafny Wybór? Jak przeczytasz, to daj znać :)
    To ja życzę Ci wszystkiego, co najlepsze, duuużo chęci do nauki, ale nie aż tyle, żebyś się przepracowała i spełnienia wszystkich marzeń! I zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż raz w życiu możemy sobie zorganizować koncert życzeń :) Wesołych Świąt ! :* / dodaję do zakładki "czytam" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to chyba nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci dokładnie tego co chcesz :)

    OdpowiedzUsuń