środa, 25 lipca 2012

Cześć wakacje!

Zamówienie złożone w Empiku na gramatykę już zostało wykonane, odbiorę książkę i zaczynam ostro - obiecuję sama sobie. Muszę się zmobilizować, ale nie mam pojęcia jak. Macie jakieś pomysły?

W tym roku byłam w Bośni i Hercegowinie.
Mapa Bośni i Hercegowiny google.pl
Jechałam samochodem, podróż była znośna, chociaż w nocy spaliśmy godzinkę w samochodzie. Dotarliśmy na miejsce około godziny 9:00. Nocleg mieliśmy w apartamencie Agava w Neum. Czekaliśmy dwie godziny na zakwaterowanie, później wieczorem wybraliśmy się na spacer i początkowo byliśmy załamani, bo tego co tam było nie mogliśmy nawet nazwać plażą. Były to betonowe bloki, jeśli chciałabym wejść z nich do wody musiałabym wskoczyć. Na szczęście następnego dnia wybraliśmy się na plażę do sąsiedniego miasta i tam plaża była kamienista, ale bardzo ładna. Plaża w Kleku, a Klek na Chorwacji, wiec codziennie przekraczaliśmy granicę państw dwa razy :)

Ja na plaży w Kleku :)
Plażowaliśmy prawie codziennie przez 10 dni pobytu, jedynie jednego dnia odpoczywaliśmy, a dwa przeznaczyliśmy na wycieczki. Jednego dnia wybraliśmy się  z plaży pontonem na wyspę, rodzice pontonem, a ja w kółku dmuchanym, haha, okazało się, że wyspa była oddalona o jakiś kilometr, więc przepłynęłam jakieś 2km ruszając tylko nogami :D Trochę bolały na drugi dzień, ale warto było.
Wybraliśmy się samochodem do Mostaru i do Dubrownika.

Mostar
Jeziora Plitwickie

Wszędzie mi się podobało, jednak najpiękniejsze były Plitwickie Jeziora, które zwiedziliśmy wracając do Polski.

Jak wasze wakacje?

1. Zazdroszczę Ci, bo pewnie opalona jesteś niesamowicie.

1. Jestem opalona, ale nie aż niesamowicie, bo też dużo siedziałam w cieniu pod parasolem, było tak ciepło, że ciągle siedzieć na słońcu było ciężko. Nie dało się wytrzymać :)

2. Zazdroszczę Ci ;) Chociaż miałaś okazję się opalić.

3. Było świetnie, ale troszkę za ciepło. Jak wróciłam do Polski to naprawdę cieszyłam się z zachmurzonego nieba. Po upalnych wakacjach też trzeba odpocząć :>

4. W Polsce jest duszno, za duszno.

5. To prawda. Chyba, że jest chłodno, to wtedy można trochę pooddychać :P

2. Tylko pozazdrościć, ja zamulam w domu.

1. no ja juz teraz też zamulam w domu... :P

2. Ale nie cały czas ;P

3. No tak :) Mój chłopak teraz pojechał na tydzień z kumplami.

3. Przepiękne miejsce, przepiękne zdjęcia...może kiedyś i mi przytrafią się takie wakacje :)

1. Kiedyś na pewno się przytrafią.. :) Na świecie jest naprawdę mnóstwo pięknych miejsc, nawet na zwykłej wsi dziewiczy kawałek lasu, czy polany pozwala "poczuć naturę" i popawić humor :)

4. Ah, zazdroszczę, piękne miejsca, piękne zdjęcia. Ja siedzę w domu. Może kiedyś też wyruszę na takie wakacje. :)

1. Pewnie, że wyruszysz, wystarczy tylko chcieć :)) pieniądze jakoś się uzbierają.