wtorek, 25 września 2012

;)

Miałam wrzucić tu zdjęcia dwóch nowych lakierów do paznokci, które sobie kupiłam i jak kolor prezentuje się na paznokciach, ale właśnie si zorientowałam, że tata zabrał mój aparat fotograficzny na delegację z firmy. ;-) Będą zwiedzać fabrykę Ballantine'sa w Szkocji, więc lakiery wrzucę w weekend :-)

Wczoraj miałam pierwsze korki z Hiszpa i było świetnie, miało być półtora godziny, a nawet nie wiedziałyśmy z lektorką, że minęła już godzina i 45 minut :-) Jestem zadowolona, pełna zapału i chęci do nauki, zobaczymy na jak długo :-) Dzisiaj trening, jutro chrzestna ma urodziny, prezent wymyślony, wybieramy się do niej w sobotę, a potem przenosimy się na halę sportową, bo prawdopodobnie o godzinie 19:00 będę miała mecz. 

Nie mogę się już doczekać nowego odcinka "Lekarzy", już oglądałam przedpremierowy na tvnplayer.pl! 

15 komentarzy:

  1. fajnie że jesteś zadowolona :) a co do Lekarzy to mi się mało podoba ten serial wolę swoje ukochane Na dobre i na złe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o niee, ja nie lubię Na dobre i na złe :-) Ja uwielbiam "Lekarzy" :>

      Usuń
  2. Widzę, że lubisz "lekarzy". Ja nawet pierwszego odcinka nie oglądałam :)
    Świetna lektorka, skoro czasu nie liczyłyście :D. Zazdroszczę. A nauczyła cię sporo jak na pierwszą lekcję? Wg ciebie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza lekcja to głownie mnie przepytała, powtórki i podstawowe zadania maturalne :-) Bardzo mi się podobała ta lekcja.

      Usuń
    2. To dobrze, znaczy, że cie dużo nauczy :)

      Usuń
  3. ja zawsze lekarzy ogladam tutaj ;) http://tvnplayer.pl/seriale-online/lekarze-odcinki,981/

    OdpowiedzUsuń
  4. To jaki prezent wymyśliłaś?
    Mnie lekarze jeszcze tak bardzo nie wciągnęli ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tarkę do pięt :)

      Usuń
    2. Torebka i buty ;-) WIERTARA, mówiłam Ci już, że nie będę kupowała żadnej tarki do pięt.

      Usuń
  5. A od kiedy się uczysz hiszpańskiego?

    OdpowiedzUsuń
  6. He he ja też, tylko że ja się rzuciłam na głęboką wodę i moją przygodę z tym językiem zaczęłam od studiów:D Trochę mało inteligentny pomysł:D Pewnie maturę z tego zdajesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolałabym zdjęcia Ballantine'sa niż lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam taki zapał do nauki francuskiego :)

    OdpowiedzUsuń